Saturday, July 9, 2011

Lamenye aku bercuti..

huwa... rerupenye dah 2bulan lebih aku off dari berblog... last post pasal 2nd anniversary je kan? cube teka dapat hadiah ape dari en.somi? kebetulan bulan mei tu jugak aku nye birthday.. hihihi... Suprise!! nanti.. aku citer ek? wat mase ni rahsia dulu.. boleh gitu? start dari bulan 5 aritu, PC kt ofis tu ade problem.. (ehem2.. ekceli bukan PC tu pun, cume ade org suke nk ubah2 setting and aku nye freedom..) so, terus aku xde mood nk berblog.. plus dah preggy pun dah 7,8 bulan.. malas nak fikir and cari pasal.. redha je la..ngamuk2 pun x gune kan? huhuhu.. Alhamdulillah aku dah bersalin dah.. 5hb Julai 2011.. bb girl, ade iras arwah kakaknye.. semoga anakku dikurniakan kesihatan baik yang berpanjangan.. Amin! so, aku ade byk mende nk story morry ni.. tapi citer pasal preggy and deliver.. huhu.. ape cerita nye? next post ye.. (saje nk membanyakkan entri.. boleh plak kan?)

1 comment:

  1. tahniah dapat baby girl..semoga ibu dan baby sihat ye...

    ReplyDelete