Wednesday, November 2, 2011

kan aku dah kate..

kembali lagi.. ha.. kan dah kate sebulan sekali gak la aku post n3.. sekarang dah start bz.. intake disember pulak.. result utk 2nd inttake dah kuar.. plus, result mase june aritu ramai yang reply.. harap2 diorang register masuk dengan jayanya.. 1st time hadap registration season dengan komitmen bersama ANAK.. dulu aku leh stayback sampai kul 7pm, Sabtu Ahad leh datang sampai kul 5pm.. tapi sekarang, semua kena amik kira.. Plus, en.somi keje shift yang x menentu.. so, kena wat percaturan betul2.. susah2 bawak aje husna gi ofis.. hihi lagipun dia baik.. :) bile season ni start, aku pun mula agak tension.. sebab dokumen yang datang pun ade je yang tak lengkap.. slip SPM tak attach, takde pengesahan, sampul surat takde, sampul surat kecik sangat, takde setem.. sekali intake bukan la 50 orang je, tapi 1200 orang.. kena lak kalau ade kaum kerabat dgn staf, bertambah le tensi aku ni.. kita bukan senang2 nak bend the terms.. dah itu syaratnye, takkan nak suruh aku pejam mata je.. kang audit tu datang, ade ko nak tolong jawab? sila sila... yang 'langit' pun satu hal.. KPI (Key Performance Index) pulun nak achieve, yang macam nak mams ni anak2 yg kat bawah ni.. duh! layan je la.. BERKHIDMAT UNTUK NEGARA kan? Saya yang menurut perintah.. terima aje la..

No comments:

Post a Comment