Tuesday, January 25, 2011

aku dah belajar sesuatu..

ahaha... leh aku gelak dulu? aku ni belajar la sangat.. aku setakat sijil ILP, xde langsung gah mane, walau aku ni merase Konvokesyen kat PICC.. aku ade gak usaha nak sambung belajar.. and aku tak kerek cam orang yg ade 'Mister'.. ops sila tukarkan 'i' kepada 'a'.. no offense.. didedikasi hanya untuk seseorang yg selalu mengagungkan kelayakan yang dia ade.. ade aku kesah? cak! cak! cak! lau setakat dengan aku, aku memang tak berkawan dengan kelayakan yg ko ade.. biase2 aje lagi bagus.. leceh nak layan orang yg x sudah2 nak 'up'kan diri sendiri.. aku x puji pun, ko kembang sendiri..lau bersembang, ko je la yg konker..balik-balik ko.. balik-balik ko.. lame2 aku leh jadi hipokrit sbb layan ko.. pura2 'iye'kan ape ko cakap.. so, aku decide.. MALAS nak layan.. babai!

No comments:

Post a Comment