Tuesday, January 4, 2011

cool blog..bukan yang ice blended

aku 'ter'dapat soklan "nape wat blog peribadi?" ehem2 da ade jawapan pun kat soklan tu.. PERIBADI so what.. ? ade masalah ke lau aku nk wat blog ni..? ade masalah ke lau aku nk post pape dlm blog ni..? resepi, diari and ape2 yg aku rase nk post.. selagi aku x melanggar terms and condition, ok je la.. fyi, it makes me happy when i'm blogging.. :) aku ni pun manusia..x lari dari masalah.. so, ape cara untuk meng'clear'kan otak dari masalah? wat la ape2 yg boleh wat aku hepi dan lupekan ape yg menyakitkan.. lagipun aku x cakap pun ape masalah aku.. berkait dengan orang lain atau x? lau korang, ape reason wat blog? it has no more any reason, dear.. eh! nape ayat aku cam marah ni? siyes, aku x marah pun.. hihi

No comments:

Post a Comment