Saturday, January 29, 2011

bangganye aku bile ade.....

tajuk entri ni cam ape? cam jakun kan?
aku beli netbuk ni dah 3bulan lebih.. mahal! (bagi aku yang gaji baru jadi 4 angka ni..) kaler merah lagi.. Dell.. tambah ckit microsft opis dlm rm300.. sibu lebih gak la..
lau korang tgk iklan dia pun die tulis RM999.. tu rege taun lepas.. belek2 paper taun ni, ade lagi iklan baru.. harga dia RM semilan semilan semilan.. same kan? tipu je ar korang ni.. xde less pun.. haha..

sila tengok netbuk ini saje. sila juga abaikan backgroundnye..

nape aku beli netbuk ni? asalnya sebelum ni, aku dah ade laptop.. HP compaq presario.. tahun 2006.. beratnye dah mcm 3kg tepung aku angkut kulu kilir.. performance pun memg cam ape dah.. kira cam da xnak pandang dah.. last2 aku tolak kat Landmark je.. naseb dpt rm250.. tu satu kedai je nak amik.. yg belas2 kedai lain, jeling je aku.. nampak sangat aku ni bawak tukun.. bukan tok dukun eh!
nak citer bangga ni bukan ape.. bangge @ kerek ckit kat adik aku yg darjah 3 ni.. sebab ade webcam.. kan aku da cakap mcm bunyi jakun.. ni la hasil nye.. model my adorable nephew, FARIL..

comel kan? ni versi pakai wig.. tapi aksesori tambahan tetap ade.. soother..
mak ngah cabut kang!

ha ni sampai 4org nk enterframe.. orang ke4 tu mesti korang x nampak.. mak dia pun nak sibuk gak.. dari kiri tu adik aku (Nyanya), atok si faril, Faril lagi and mak dia.. aku katner lak? nyuruk kat tepi.. hihi

(entry ni aku bikin sebab tengah tunggu msg dari en.somi.. dah sampai kilang ke lum? bukan ape risau, hujan2 ni naik motor..)

2 comments:

  1. yang nampak paling jakun yang pakai cermin mata tu!!!!sibuk betul

    ReplyDelete
  2. nasib baik x letak gambar dia sorang dgn rambut afro.. hihi

    ReplyDelete