Wednesday, March 9, 2011

acara memenuhkan syarat

wah.. dekat seminggu lebih aku bercuti dari memblogkan diri aku..
ke mane le pulak perginye aku?

akhirnya aku dapat kursus utk kali pertama utk tahun 2011.. ok la tu walaupun menggantikan orang.. at least dapat gak aku memenuhkan 'kuota kursus' utk setaun.. mase sebelum aku pergi kursus.. encik bos cakap '7hari setahun'.. tibe2 mase aku kursus ade kuar surat gtau yg '10hari setahun'.. mak datuk! kursus hape je la yg aku leh attend.. INTAN dan PML sila organizekan kursus dengan banyaknye ok?

sementara aku lum sarat and bukan dlm confinement.. baeklah aku gi kan?

kali ni dapat kat melaka.. tempat yg same aku berkusus taun lepas.. Event management course.. tapi trainer lebih focus pada protokol dan etiket.. pade aku, topik nye memang menarik.. sebab gomen sect. ni memang selalu ade event2 rasmi..

naseb baek, aku ni g dgn collegue aku gak.. pastu dpt group yg leh masuk kepala (walopun sorang tu je x berape aku masuk la sangat) kire best jugak la.. hehehe

xtvt mlm memang xtvt BEBAS... YES!! aku pun dah plan dgn auntie aku yg memang stay duyong, melaka.. dia nak bawak aku gi jalan2 makan.. hehehe sonok!

kitorang gi kat Bukit baru, dekat dengan Meridian hotel.. name kedai tu Apple Burger.. tapi bukan jual burger jek.. macam ade.. western, thai, nasi lemak, yang paling special mestilah burger.. hehe.. tapi aku x order burger aku order hot dog je.. sebab macam kenyang lagi dinner kat hotel ..

tengok ni mcm2 ade atas plate ni.. ade Blackpepper Frankfurter, roti, baked beans, fires, salad+tomato, Green apple, mayo+chilli sauce, cheese and last but not least telur mate lembu.
set ni Rm4.20.. pade aku berbaloi (bukan sebab orang belanje okeh?) gambar ni x berape cun sebab aku ni dok meja kat luar.. so, dpt lighting pun ala2 je...
mlm yg kedua aku bawak member baru aku jupe anak dia kat Uitm bandaraya.. saje je.. diorg orang Ganu.. pangkat lagi besar dari aku.. tapi baik hati.. senang berbual and mudah mesra.. (walopun dgn aku yg suam2 kuku ni)
jap je dah hari akhir.. oh! lupe lak.. aku siap jupe member skolah rendah dlm course ni.. macam jejak kasihan la pulak.. hurm.. lame tol x jupe dari 1996.. hehehe

aku and Dayah..ex-schoolmate

yg ni sorang je bukan group aku.. (yg baju biru tapi aku suke sangat tengok muke dia..Cantek aje walaupun simple)

from left: kak Sandra, kak aini, kak fida and kak t

ni la group aku (yg lagi sorang aku xamek gambar pun sebab? aku x berape masuk dgn dia, dengan gambar2 pun x masuk... zalim kan?) whatever..

pas closing ceremony.. ni je peserta nye.. sikit aje.. yg lelaki pun ade 5 orang je.. tu pun sorang trainer, sorang lagi urusetia..

dan aku berjaya menamatkan kursus dengan jaya (di samping menambahkan berat aku sehingga berape kg) wawawa

No comments:

Post a Comment