Tuesday, March 29, 2011

Panas betol hari nie..

hari ni panas bukan?
aduhai.. berpeluh ketiak aku dibuatnya..
nak makan pun cam xde selera..
(padahal semalam kemain lagi mentekedarahnya)
so, hape lagi cara untuk menyejukkan diri selain dok kat ofis ber-ekon ni?
rase cam nak jalan2 cuci mate..
jap2 tengok jam tangan, jap2 kang tengok jam dinding..
YES! pukul satu jugak akhirnya..

chocolate ice blended.. Sejuk and sedap.. tapi aku x suke dia tambah 'pearl'..

melacak-lacak kiosk ni kat kawasan aku.. kadang2 je aku terase nak membelinye.. sebab lau dengan en.somi, 3x sedut je aku dapat.. yang lain dia bedal..

lau dah namenye, g belanje dapur di waktu rehat tengahari maknanye aku skip lunch.. oh tidak! harus makan ok? ape aje la yang best kat ekonsep ni..?

ikan cencaru (wat dinner malam ni), sayur bayam, cili merah, buah plum 3biji, buah naga sebiji, Horlick 3in1 dan .....

MIE GORENG INDONESIA yang jadi pilihan.. (dah lame aku x menjamah megi nih.. jamah je)sesuai dilayan sambil membaca PA&MA April 2011

so, sejukkan hari anda dengan Ice Blended Coolblog.. Yeay!

No comments:

Post a Comment