Thursday, March 3, 2011

theraphy...

dekat seminggu aku x menjenguk blog ni.. kekeke... bz sangat kononnye..
tapi memang bz pun.. lik umah hanye untuk tido je.. indah bukan hidupku?
pagi2 jumaat ni ade yassin kat ofis admin.. sempena ade seorang KJ dah pulih dari sakit pinggang.. Alhamdulillah!
aku saket tengkuk pagi ni.. naseb tak teleng.. leh pulak mlm tadi tidur berebut bantal.. dah sah2 bantal aku.. nak jugak en.somi ni nak bantal kat kepala aku ni... masalahnye berebut dlm keadaan dia x sedar...aku tido atas bantal, dia tido kat bawah bantal.. cane tuh? membebel tak sudah la aku memalam..
sudahnye aku yang tekebil2.. x leh lelap.. cik adek yg kat 'dlm' ni rajin pulak melayan aku.. gerak kat kanan, gerak kat kiri.. memang dia banyak bg respon lau mlm2 aku ckp2 dgn dia..
dah 5bulan lebih ni memang aku senang terjaga malam.. ade lebih kurang 17 minggu lagi.. tik tok tik tok.. jap je kang da cukup bulan.. yang penting makan and kesihatan kena jaga..
minggu depan nak gi kursus kat melaka.. 4 hari kena tinggalkan en.somi.. so, nak kena gi beli barang utk bawak g kursus.. cemil-cemilan.. memandangkan en.somi aritu menang voucher tesco..ape lagi, gunakanlah dengan sebaik2nye... weehooo!!

dengan aku yg sakit tengkuk ni, gi makan kt FOOD COURT, tesco seri alam.. order Set ikan pari bakar.. dekat doploh minit aku tunggu.. last2 dapat gak.. geng2 aku order mende lain pun da siap da..

skali bukak aluminium, bau semerbak.. sedap gak.. TAPI mentah sangat2.. keciwa gak aku.. dah tunggu lame.. skali dpt mentah.. perut dah berkeroncong ni.. aku pulang balik ikan tu.. minah kat kedai tu muke cam nak tak nak je bile aku suh dia masak balik..
itu HAK aku kan sebagai customer? walaupun regenye RM8.90, siap xdpt papadom .. aku dulik ape.. x baik taw.. xkan nak suh orang makan pastu sakit perut.. nak bisnes maju? sila improve tahap perkhidmatan anda..okeh? bertambah2 sakit kepala and tengkuk aku neh..
tunggu lagi 15 minit, baru siap.. pedas..sedap la jugak..
pastu SHOPPING!!! yeay!
theraphy yang paling baik untuk menghilangkan sakit kepala dan tengkuk.. terus oke tengkuk aku ni.. (naseb baik x beli mende berkilau yang leh sangkut leher..) abes en.somi piat leher aku kang.. hahahaha...

No comments:

Post a Comment