Monday, March 14, 2011

tak perlu kate ape2..

seminggu selepas x masuk ofis...
cuba bayangkan keadaan aku? ke'malas'an yang melanda... mwahahaha..
bertambah best bile ditambah dgn title 'Hari Isnin'.. nasib baik bukan peak season.. lau x, naik rabun mate aku tengok kompiter neh..
naik2 ade pulak citer yg x berape enak nak didengar.. tapi aku rase ni versi dah diupdate dan ade kesinambungannye.. kejadian hujung taun lepas..lau x silap..
takpelah.. ape2 yang jadi pun.. aku dah malas nak fikir.. suke atau tak..aku dah TAK PERLU KATE APE-APE.. senyum je lebih baik..
ape yang lagi penting aku fikirkan pasal kerja (walopun dapat bos baru, ex-Puan Bos naik pangkat pindah tempat) and pasal aku, en.somi and bb..
ade orang kate, kehidupan kat tempat kerja ni lebih banyak makan masa kita lau dibandingkan dengan family..
8 jam lebih.. life dengan collegues, officemate, BFF..
masa yg baki tu dengan family..lau en.somi keje mlm? ade la 1jam je tengok muke dia.. :(
tinggallah aku and cik adik ni kat umah... (*o*)
'sayangilah keluarga anda'
ape motif post hari ni?

No comments:

Post a Comment