Tuesday, March 29, 2011

Filem Melayu

hari ke-5 tayang Hikayat Merong Mahawangsa

aku dah berhajat benor nak layan HMM ni..plan punye plan, akhirnye aku book online tiket TGV via Online je..Mudah kan? hahaha

yang paling latest aku g dating, g tgk Hantu Kak Limah Balik Rumah.. tu pun sebab aku cancel tengok Ngangkung..

pada aku HMM ni ok la.. aku bagi 4 bintang.. x sia2 bayar RM12.00 per tiket..and juga kepenatan meredah highway (senai-desaru) siap bayar RM4.++

HKLBR ni lak memang best.. lawak gile.. sampai ni aku masih dengor dialog2 felem HKLBR ni di hujung2 bibir orang2 sekitar aku..

kebanyakan felem/drama melayu ni semuanya nak berunsurkan

# background family kaye gile, bisnes billion2 punye..

# kete mewah menjalar sampai x muat parking kat umah

# pelakon pompuan seksi x hengat.. walaupun sekadar pak pacak..(tak bleh blah okeh)

#aksi 18sx/18sg sangat yang tak ditapis.. (LPF gaknye rase babak2 ni tak mengganggu minda kanak2 yang tengok felem)

#cerita yang biase2(lebih layak ditayangkan sebagi Drama)

# cinta antara 2 darjat

Ape2 pun aku masih bace Kosmo, dengar Sinar.fm, tengok Buletin Utama..

No comments:

Post a Comment