Sunday, April 3, 2011

Family Day!

Akhirnye berjaya gak ofis aku wat family day.. Yeay!tapi en.somi xdapat ikut.. so, aku ajak la cousin aku.. wat teman aku.. biase lah.. time2 camni x dapat memanje dgn en.somi.. kenalah ajak orang wat menghibur hati yang duka..eh? nape lak duka..? en.somi keje la.. xkan nak amek cuti.. kang time bersalin, cuti dah illek.. huhu.. ke mane destinasinye? dekat je..jiran je dengan johor.. iaitu Melaka.. hohoho..

tido kat inn je.. apartment 3 bilik.. not bad la.. sebab tempat baru.. cume takde restaurant sendiri.. sebab byk kedai makan kat tingkat bawah.. berlambak2.. pilih dan hulur je la duit nye.. haha.. tapi mahal gak area tu.. milo ice+limau ice=RM4.50.. macamlah kedai tu ade plak JJCM.. xdenye aku rekemen kat orang lain..

malam pertama tu, kitorang g naik River cruise.. aku dah berkali2 g melaka ni pun x nyempat nak gi.. tapi lau korang nak g.. gi lah beramai2.. baru lah beronok-ronok.. hehe

posing depan pintu masuk.. tibe2 je aku dah dapat anak angkat sorang.. si baju ijau tu.. ica namenye.. hehehe.. 4 taun ma..

gembira tol kanak2 ni.. ica dan amar.. gambar sepanjang tour ni aku x amek.. sebab dok berbual dgn orang2 sebelah.. cuci2 mate tengok sekeliling.. lampu2 wane wani..

pagi hari ke-2, ke Melaka Wonderland.. seronok.. lau ade en.somi lagi sonok.. sebab salunye dia je yang rajin berenang ala2 duyung tu.. huhu.. mase peknen yang dulu lagi 10hari sebelum aku besalin, siap la kitorang gi Starhill, Kempas.. sebab aku nak bebenor g mandi manda.. hehe..

ni la groupnye.. x la ramai sangat.. wat seronok2 je..

aku dan Baby Blue..

gambar kat dalam tu aku x amek.. sebab malas nak basah2.. upload dari camera orang lain je udah.. lagipun kang ade lak aksi mak buyung terlampau.. hehehe sebab aku yang eksaited mandi ngalahkan si ica ni..

ni gambar bile dah tahap '..............' aku and cousin aku

time ni memang panas x hengat.. aku pun dah x larat dah..senyum pun separuh je.. dalam kepale ni, nak bantai tido je.. sudahnye.. bas lom gerak lagi, aku dgn kanak2 riang ni dah membuta..sampaikan plan nak g jalan kat Bandar Hilir pun cancel.. exhausted beb!

malam kedua.. moh kite ke Umbai Baru.. seafood time! tapi aku x makan sangat sebab petang pas lik dari mandi2 tu, aku melantak megi cup, roti gardenia+peanut butter (5kpg) dan secawan susu S26..

layan je la.. gambar yang x seberapa nak ade ni..

mereka berdua ni memang gigih nak perabih.. aku dah tersandar.. Burp!!

ni pinggan aku.. aku masih leh layan nasik lemak, siakap bakar, kerang rebus, kupang berlada dan sotong goreng tepung..

ni ica.. beriya suh amek gambar dia dengan belon HAPPY.. memang comel budak ni..

kitorang ade wat sesi tukar2 hadiah.. aku dapat fridge magnet+casing tissue.. hehe.. aku bagi fridge magnet bentuk baju kebaya je.. nape kebaya? slimkah aku bile berkebaya? muahahaha.. x slim okeh.. sekerempeng je..

esoknye, kul 930..dah gerak balik.. hati senang dapat release tension.. lain kali leh g jalan2 lagi..

No comments:

Post a Comment