Friday, April 22, 2011

nape dgn dia?

aku sangat2 jarang nak menghapdet hal2 yg kait mengait dgn ofis, ayat yang lebih spesifik; colleagues (boss2 and ofismate)
boss baru aku ni je report duty kat ofis aku bulan lepas.. yang dulu lady boss tu dah naik timbalan.. mem tu aku memang kagum sebab dengan kredibiliti dia cepat naik pangkat+memang rezeki dia dipermudahkan..
boss yang baru adelah LELAKI.. hensem kah? yang aku tau, dia memang pendiam.. and dia xnak guna title Haji meskipun dia dah pernah gi menunaikan haji.. (tak semua orang camni rasenye)
untuk beberape bulan pertama ni, kitorang masih lagi belajar nak faham rentak dia nak urustadbir ofis ni camne..
yang aku faham tentang adelah dia TERAMAT suke lalu lalang kat partition kitorang.. kuar pintu belakang, kang masuk pintu depan.. jalan pun cepat aje.. lau time aku tengah memang bz giler wat keje, kire ok sesangat la boss ni nak berkawad kat sini.. watnye aku tengah menguap yang x hengat punye? kang malu aku.. huhuhu.. lagi2 lau aku tengah mencuci mate (shopping online) lagi kekantoian yang amat kang..
hoho.. lagipun sekarang bukan peak season.. so, aku hanye wat kerja2 yang biase2 aje.. prepare slide untuk MSK.. check and return agreement budak2 lame.. tinggal sebulan lebih je sebelum aku amek cuti panjang.. Semoga dipermudahkan segala urusan kerja aku dan sesiapa yang menanggung kerja aku nanti..
kepada boss baru aku, suke ye lalu-lalang kat tepi partition ni..? nape ek? (sebenarnye tu je la laluan nak ke Gent's... ) aku je yang perasaan lebih..

No comments:

Post a Comment