Wednesday, February 9, 2011

da bergerak!

malam yang sepi, aku sendiri lagi.. en.somi xde di sisi kerana mencari rezeki.. mlm ni betul2 rase sunyi.. nak taip xde idea.. tibe2, perut rase kena cuit dari dalam.. sebelum2 ni cume da mule rase bb mengeras je.. movement dia x rase sangat.. tapi kali agak clear.. mase 1st peknen tu dlm 5bulan ke atas baru dpt rase.. nak masuk 20minggu.. harap2 ok.. since aku masih under MC.. aku sangat berhati2 dlm bergerak.. sepanjang mc ni dah 2x spotting+lendir.. risau! esok pagi TCA kat Klinik desa.. pastu gi Klinik Rabbi Syfina.. nak ikutkan appointment aku dgn kinik ni 10mac nanti.. tapi sbb ade kes, kena la aku gi check gak.. mudah2an aku and bb sihat..
yang pastinya, sekarang ni aku cepat lapar .. makan sorang2 x syok.. nak makan berdua..tapi kena faham.. en.somi ade shift.. :( makan dengan bb je la yer.. kan? kan? kan?

1 comment: