Monday, February 21, 2011

lame x dengar cerita

pagi2 waktu aku bekpes.. tibe2 ade orang call henpon.. 'Atok Haji'.. 1 je atok yang aku masih ade.. tak penah dia call.. lau ade pun, dia x berbunyik and bercakap.. Sebab, dia terpicit name aku and call.. Akhirnye aku cakap sorang2.. tapi kali ni, Atok: Ayu ke ni? Aku: Aha.. Atok sihat? (tercover2 gak aku ni cos terkejut) Atok: sihat: lame x dengar suara.. dah lame x balik kampung? Aku: jap sihat, jap x.. jarang2 balik gak.. heee... Atok: jage diri baik2.. atok doakan semuanya sihat.. Assalamualaikum.. KLIK! kejap je dia cal.. patutnye aku yang call dia kan? cucu ape la aku ni.. :( lau balik kampung pun kadang2 x singgah.. sebab biasenye turun dari highway je aku direct g jenguk kubur arwah muna.. pastu terus lik umah.. x baik kan aku ni? Insya Allah, nanti bile sempat ayu singgah..

raye pertama mase kitorang baru kawin.. 2 pasang pengantin baru..

mase aku peknen 3bulan.. sangat x nampak kan perutnye?

atok nikah dengan tok zara bulan 4, aku lak nikah bulan 5..

makan beradab buat sekali mase aku sanding..

No comments:

Post a Comment