Tuesday, February 1, 2011

pagi yang gelap, kini da terang..

dah lebih 5 hari hujan x benti2.. sampaikan banyak tempat naik air.. jemur baju pun kering tapi sejuk je.. x syok nak angkat,lipat.. bau pun dah mcm kepam (alasan je tuh, padahal MIM besor)
1.feb.2011 mengikut ramalan kaji cuaca utk hari ni cuaca akan kembali elok.. alhamdulillah.. dah nampak matahari.. segar ckit rase.. lau x, mula la aku ni lapar n ngantuk je( sebab bile lapar je sibuk nak makan, bile dah makan, kenyang.. mane leh kenyang je, kena lah ngantuk skali).. pakej!
hari ni ade pasar malam.. suke3!! sebab aku suke wat lawatan tapak kt situ.. hihi.. kawasan ni hari2 ade pasar malam kecuali hari khamis.. so, no option la.. samada masak atau makan kat luar..
menu hari ni, aku g beli maggi goreng and bihun goreng utk en.somi.. siap ayam goreng sorang seketul..
citernye bukan pasal mi tu.. pasal aku x pasal2 kena jeling dengan sorang pempuan kt dalam keta wira.. apehal nye? sebab aku tengok laki dia.. lame lak tu aku tengok.. hahaha.. pempuan tu jeles ke? sorrryyy.. xde maknenye beb!
bukan ape, cume aku pelik kt laki ko tu, da nampak ramai orang jalan kaki g pasar malam tu, nak jugak tekan minyak laju2 sekadar nak parking keta kat sebelah kedai yg jual kentang goreng crispy..
watnye terlanggar aku, camne? sape nak jawab? dah lah aku ni terkedek2 jalannye, lagi ko nak press2 minyak.. nak show off produk keluaran malaysia tahun aku sekolah menengah ke? tengok tempat la.. lau nak sangat press minyak tu, g litar pasir gudang..
hape dah.. x pasal2 mamat kedai kentang goreng krispy tu wat2 peramah kat aku lak.. sowie aku tgh diet kentang.. xyah tunjuk ape2 jenis karbo pun.. hihi.. nanti kak misi marah berat aku naik banyak..
ape2 pun, dengan cuaca yang dah kembali pulih, semoga bertambah rezeki orang2 yg berniaga ni.. Amin!

2 comments:

  1. amboi makan luar jek!!!
    ha jalan tu baik2, walaupun kita x salah tapi kena berhati2 juga.

    ReplyDelete
  2. hihi.. nak wat camne.. lik lambat slalu..

    ReplyDelete