Friday, February 18, 2011

line is engaged..

entry ni xde kena mengena pun dengan line engaged.. cume ade terkait dgn pekataan engage sahaja.. bukan aku la.. tapi adek aku.. umur dia da 24 taun..
ari tu mak aku dtg sini, gtau dia plan nk g bertunang dgn awek dia awal bulan 7.. huish! EDD aku je da 1julai.. konpem aku memang x join la rombongan mak ijan tu.. kalau wat bulan 6 pun, x tentu lagi.. camne tu?
tadi aku call mak si faril tu, latest info mak aku gtau nak bertunang bulan 5 ni.. hari pekerja.. 1hb Mei 2011.. 2nd anniversary.. hari ahad, ari isnin tu lak cuti ganti.. tengok lah keadaan lau aku sihat..
terkenang zaman bertunang dulu hihi..dulu x dulu sangat la.. tahun 2008..baru kenal 2bulan, dah terus tunang.. tak ke macam gatal je bunyi nye kan.. ala.. dah jodoh aku.. Alhamdulillah..

ni la en.somi sehari sebelum ditunangkan.. slim lagi time ni.. berat baru 65kg.. skrg ni? **kg. siap bagi ferrero rocher dlm piano..korang penah jumpe?

asal namenye hantaran, ade aje yang pelik.. ade yang dalam sangkar burung la.. dalam kotak mengkuang la.. yang dah mcm hutan pun aku penah tengok.. aku wat biase2 je, x grand pun.. sebab bukan aku yg dpt.. hahaha.. (shhh..jgn bgtau mak mertua aku eh?)

baru pas disarungkan cincin.. muke aku obvious betol ke'getek'kannya..mak mertua aku pandang semacam je kan? aku memang x reti nak act mcm gadis melayu terakhir.. huahuahua.. tapi ade hati nak tunang atas pelamin kecik.. berangan memang x hengat punya..pink giler kan? baju raye 2 taun lepas.. malas nak cari baju lain..

haip! jgn dekat2.. baru je mohon lesen dgn ayah.. L pun xpas okeh! en.somi lak time2 ni dia bukak spek dia.. motif? sampai ni aku masih xtau lagi kenapa..

hitam kan aku? oh..lighting x bagus.. (cet! nak salahkan lighting konon) xde maknenye kulit aku ni memang bukan cerah pun.. hihi..

1% dari duit hantaran pun dapat time ni.. berapa hantaran aku? of cos rahsie..

yang pastinye aku x mencekik tekak en.somi nak kena carik duit hantaran bagai nak gile.. aku fikir ape yg dia mampu je and bersesuaian dengan aku yang tah pape je pangai nye.. bukan pe, kang pas kawin susah kena same2 tanggung.. xkan awal2 aku nak bagi susah kot?

tak gitu?

No comments:

Post a Comment