Wednesday, February 23, 2011

It's Pay Day!

Yeyeh! Yeyeh! Suda gaji.. hehehe.. en.somi dah gaji semalam.. kikiki.. aik? gumbira nampak? gumbira hanya untuk hari ini sahaja ok? esok konpem tinggal berapa angka je.. lau campur titik perpuluhan tu, nampak mcm banyak la.. lau tak? kekekeke... menda utk dibayar: 1. Duit Undi - dah 3 tahun aku main undi.. dan aku gak la jadi tukang kutip undi ni.. taun ni aku main untuk 1 nama je.. cos ramai player nak join.. Wah cam main ape je kan? aku amik turn sebelum Roadtax cik Bibah tu expired.. kebetulan dekat dengan EDD aku.. hihi.. senang gak bile main undi ni, xde la nak kumpul2 duit utk byr roadtax.. Yang paling penting x pinjam duit orang untuk renew roadtax sendiri.. walaupun x sampai Ribu regenya.. tapi luak gak wallet aku yg memang nipis ni.. 2. Duit kain / tudung - ade lagi ckit je.. terus abeskan je.. malas nak hutang2.. so, aku xpyh fikir lagi dah.. yang tu kain.. duit tudung dah abes pun.. dasar name nye aku ni, suke aje nak cuci mate.. (kang 'ter'amik and 'ter'hutang gak..) kakaka.. yang penting da settle... Alhamdulillah.. (jgn tayang2 kain/tudung lagi kat aku eh?) en.somi aku da pesan da.. jgn beli byk2.. kang baju mak berganda2 lagi byk dari baju bb.. hahaha.. setakat ni baru 3 almari.. hee... baru 3.. keje dah betaun2 baru 3.. kena la up.. tambah koleksi.. mwaahahaha.. aje botak la en.somi.. 3.Brotben sekom - monthly fixed RM70.00.. agak2 setengah taun ni cam penggunaannye x memberangsangkan.. aku terminate je la.. time rajin FB and blogging ni, ade gak lah pekdahnye.. lau x, tinggal je la si netbuk tu berpacaran dgn si brotben atas meja... sejak2 ni makin lembab tol line sekom.. :( bayar bulan2 same gak..tapi line cam hamjad... 4. MAKAN,MAKAN,MAKAN dan MAKAN lagi - agak2 je la berape2.. kadang2 lebih, kadang2 sikit.. lau dah datang angin nak melantak tah pape, aku g je.. x g dgn en.somi pun jadi.. yg penting aku dpt makan.. tak baek kan? issshh.. aku mintak izin dulu.. takde la gi camtu je.. hoho.. ni pun cam dah lapar.. bekpes kul 8.15am - nasi goreng+paru, kul 9.30am - roti 2 ketul kul 11.00am- aku da terbayang makanan ape yang ade kat koop.. kul 1.00pm - lunch kul 3.00pm - biskut/ roti lagi hahaha.. kuat melantak kan? ni baru citer makan dalam waktu pejabat..makan ckit2 tapi banyak kali.. lau kat umah? lagi mcm2....

No comments:

Post a Comment