Saturday, February 12, 2011

kecewa terubat ckit..

ini versi kecewa dah terubat.. ckit la..
hehe.. ari ni en.somi baik hati g tapaukan yong tau fu (Dataran JB) utk aku..
dia memang tau preggy kali ni aku memang suke makan mende ni..
dan..
yang bestnye, harga nye same dengan yang aku beli ari tu.. tujuh hengget
TAPI
kalau dibandingkan dengan yg dulu.. jauh beza banyaknye..
ade cauliflower, apetah yg 3 layer ni, telur puyuh, brocolli, kangkung, kulit tauhu 2cucuk..
siap dapat kuah sup and sambal kacang..

cume en.somi da amik sotong 1cucuk, tapi dia tertinggal dalam periuk diorg..

ade sikit kecewa la.. hurm..lupe la tu..

tapi dapat gak jimat RM1.50.. ni pun aku da syukur.. hehehe..

burp..! alhamdulillah..

jom layan raja lawak.. (aku x vote sape2 pun)

aku lupe..tapi Dia tipu tipu tipu aku lagi...

No comments:

Post a Comment