Monday, February 21, 2011

Konvokesyen ke-13

2 minggu yang bz and minggu ni paling kritikal..
Convocation day is around the corner!!!
berpinar biji mata ni tengok nombor banyak dan jugak kad jawapan konvo yang menimbun.. ade lak yang x isi saiz jubah S,M,L.. agak2 diorang, aku ni tau ke diorang ni saiz ape? takkan nak hentam je S.. watnye yg empunya tu saiz L.. kan ke haru orang yg uruskan jubah..? bestnye lau tengah berpinar, ade mende yang kite leh tengok (cuci2 mate).. weehooo!! window shopping ke, window shopping kat internet pun oke gak kan? ooops! lau dah byk nk cuci mate dari keje nye, bile la nak siap? hehehe.. sowie bos..! bile dah nak closing date ni, ramai la yang datang hantar by-hand.. of cos mcm2 ragam and STYLE.. biase la dah abes blajo, FREEDOM!! bagi diorang nak dressing cam ape pun boleh (sape kate boleh?) dah masuk kawasan 'tut' kenalah ikut etika.. ade ke datang pejabat dengan jeans koyak.. x sesueeei gitu taw! tapi xde la yang aku jupe camtu.. ade rupe lagi la cam BEKAS PELAJAR.. style paling hebat pun; yg lelaki dengan rambut ala2 artis.. kaler2 and panjang.. errr (mintak simpang) aku memang x berkenan..sori! yang pempuan, sinonim dgn SEXY.. pakai tudung tapi yang 'tut' ketara mekarnya.. hahaha.. Mak Aih!!! aku x jeles langsung.. tapi geli.. x payah la obvious nak menayang..Girls, don't be too desperate to show off that precious asset.. ok? sayangi diri anda.. nak citer ckit pasal aku konvo dulu.. bile dapat surat konvo hantar kt umah.. EXCITED!! mau taknye.. abes OJT bulan 4 tahun 2004.. aku konvo hujung tahun 2005 lau x silap.. kan ke lame nunggu tu.. dalam2 aku eksaited tu pun takde lah g menempah baju bagai nak tunang.. pakai je baju yang paling cantik aku penah ade.. (cantik ke?) aku ingat lagi.. kaler purple cair kaler satin.. aku cume beli kasut sarung kaler hitam je.. time tu sombong, taknak suro mak aku jahit, kengkononnye dah keje, nak tempah kat orang.. sekali hamik! padan muke aku.. GELOBOH macam pakai jubah je..naseb budak2 sijil cam aku ni pakai jaket je.. hihihi semangat sangat nak g konvo tu of cos la sebab dapat akhirnya sijil yang aku tunggu2..(walaupun keje aku x relate cert yang aku ade) dan jupe kengkawan!! rindunye kat korang.. especially geng2 aku la.. mai, nadza and emi.. kebanyakan diorang ni aku masih dapat contact lagi..(terima kasih kepada Mark Zuckerberg)..

No comments:

Post a Comment