Thursday, February 17, 2011

khamis malam jumaat

hari khamis malam jumaat..

aku rase sejak tahun 2008, industri seni ni semakin mewah dengan citer SERAM...pastu sejak2 aku da kawin ni, mcm lagi byk lak citer seram a.k.a momok..memang la aku tak layan citer camni sebab aku agak scary.. eh! agak penakut (nak sedapkan ati)

yang paling eksaited nak tayang citer momok ni yang aku pasan, of cos la TiVi Tri..

lepas satu, satu.. macam x abes2 idea diorang nak takutkan orang.. pastu bile mase shooting tu ade je insiden seram, sibuk la kuar melo-D.. tu pun salah 1 cara nak takutkan penduduk tempat diorang wat shooting tu..

asteruk tu pun dah mule bergiat2 nak mainkan citer momok ni.. rating tinggi ke lau diorang main citer ni.. aku rase ramai gak yg taknak tengok.. kan ke membazir..? dari aku layan tv di malam jumaat, baeklah aku layan blog2 korang and layan fb.. hoho.. tu pun kalau en.somi shift malam la... hihihi pssst.. Moralnya, janganlah fikiran kita dimomok-momokkan oleh mende alah momok ni... arwah atok aku pesan, bace ayat kursi sebelum tido.. jgn lupe!

No comments:

Post a Comment